REGULAMIN PŁATNOŚCI
§1
Dokonywanie rezerwacji w hostelu, wynajmu sal konferencyjnych oraz sali kinowej.
pkt 1. Rezerwacje indywidualne.
1.1. Rezerwacji można dokonać:
a) bezpośrednio poprzez silnik rezerwacyjny umieszczony na naszej stronie www;
b) telefoniczne zamówienie pobytu, potwierdzone korespondencją e-mail precyzującą warunki dokonanej rezerwacji (koniecznie podając następujące informacje: imię i nazwisko, termin przyjazdu i wyjazdu , godzinę przyjazdu, rodzaj pokoju, liczbę osób, ewentualne zapotrzebowanie na wyżywienie, dane do faktury-wymagane również w przypadku osoby prywatnej, numer kontaktowy do osoby odpowiedzialnej za rezerwację);
c) wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej: w formie elektronicznej (e-mail) lub listem (koniecznie podając następujące informacje: imię i nazwisko, termin przyjazdu i wyjazdu , godzinę przyjazdu, rodzaj pokoju, liczbę osób, ewentualne zapotrzebowanie na wyżywienie, dane do faktury-wymagane również w przypadku osoby prywatnej, numer kontaktowy do osoby odpowiedzialnej za rezerwację);
d) poprzez jeden z wielu kanałów sprzedaży i rezerwacji noclegów on-line (Online Travel Agency – OTA).
1.2. Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej Ośrodek Dom Harcerza ZHP / Hostel prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail lub adres pocztowy dokument będący potwierdzeniem rezerwacji.
1.3. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Ośrodek Dom Harcerza ZHP /Hostel rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zaliczki
w wysokości 50% wartości całego zamówienia, jednakże nie niższego niż wartość usługi za pierwszy nocleg (tj.: l. osób x pierwsza noc).
1.4. Zaliczka o której mowa winna być wpłacona na konto Ośrodek Dom Harcerza ZHP / Hostelu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej.
1.5. Wpłatę należy dokonać najpóźniej w ciągu 7 dni od dokonania wstępnej rezerwacji, jednak nie później niż 48 godzin przed planowanym przyjazdem. Brak odnotowania wpłaty może spowodować anulację złożonego zamówienia.
1.6. Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego.
1.7. Nr rachunku: 05 1240 5400 1111 0010 6260 5938 Bank Pekao.
1.8. Pozostała kwota płatna w Ośrodek Dom Harcerza ZHP /Hostelu przy zameldowaniu/zakwaterowaniu. W przypadku braku wpłaty w określonym terminie, bądź braku środków na karcie kredytowej, rezerwacja zostanie anulowana po wcześniejszym poinformowaniu zainteresowanego.
pkt 2. Rezerwacje grupowe.
2.1. Rezerwacji grupowych można dokonać tylko i wyłącznie:
a) poprzez telefoniczne zamówienie pobytu, potwierdzone korespondencją e-mail precyzującą warunki dokonanej rezerwacji (koniecznie podając następujące informacje: imię i nazwisko, termin przyjazdu i wyjazdu , godzinę przyjazdu, rodzaj pokoju, liczbę osób, ewentualne zapotrzebowanie na wyżywienie, dane do faktury-wymagane również w przypadku osoby prywatnej, numer kontaktowy do osoby odpowiedzialnej za rezerwację);
b) wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej: w formie elektronicznej (e-mail) lub listem (koniecznie podając następujące informacje: imię i nazwisko, termin przyjazdu i wyjazdu , godzinę przyjazdu, rodzaj pokoju, liczbę osób, ewentualne zapotrzebowanie na wyżywienie, dane do faktury-wymagane również w przypadku osoby prywatnej, numer kontaktowy do osoby odpowiedzialnej za rezerwację).
2.2. Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej Hostel prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail lub adres pocztowy dokument będący potwierdzeniem rezerwacji.
2.3. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Hostel rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Grupy, zaliczki
w wysokości 50% wartości całego zamówienia, jednakże nie niższego niż wartość usługi za pierwszy nocleg (tj.: l. osób x pierwsza noc). W okresie od 1 kwietnia do 31 października wymagana zaliczka może wynosić 100% wartości całego zamówienia.
2.4. Zaliczka o której mowa winna być wpłacona na konto Hostelu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej.
2.5. Wpłatę należy dokonać najpóźniej w ciągu 7 dni od dokonania wstępnej rezerwacji, jednak nie później niż 30 dni przed planowanym przyjazdem. Brak odnotowania wpłaty może spowodować anulację złożonego zamówienia.
2.6. Pozostała kwota płatna w terminie ustalonym przez recepcję. Brak odnotowania wpłaty może spowodować anulację złożonego zamówienia.
2.7. Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego.
2.8. Nr rachunku: 05 1240 5400 1111 0010 6260 5938 Bank Pekao.
2.9. Rezerwacje grupowe dokonane poprzez inne źródła sprzedaży niż wymienione w §1 pkt 2.1 a, b (np.: OTA, silnik rezerwacyjny) mogą zostać anulowane.
§2
Anulacje i modyfikacje rezerwacji w hostelu, wynajmu sal konferencyjnych oraz sali kinowej.
pkt 1. Warunki anulowania i modyfikacji rezerwacji indywidualnych.
1.1. Ośrodek Dom Harcerza ZHP / Hostel wyróżnia dwa typy rezerwacji indywidualnych:
a) Rezerwacje bezzwrotne (tzw. non refundable) – zazwyczaj objęte promocyjną ceną , różniącą się od ceny bazowej rezerwacji standardowej, płatność wykonywana w momencie dokonania rezerwacji, rezerwacja jest potwierdzona w 100%, w przypadku rezygnacji z wynajmu sali / noclegu pieniądze za pobyt nie są zwracane. Gość nie ma możliwości modyfikacji rezerwacji / wynajmu sali . Czynniki losowe nie są brane pod uwagę.
b) Rezerwacje standardowe – obowiązują standardowe warunki rezerwacji. Gość ma możliwość do anulacji oraz modyfikacji własnej rezerwacji zgodnie z warunkami sprecyzowanymi w regulaminie płatności.
1.2 W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu(dot. rezerwacji standardowych) / wynajmu sali nie później niż na 48 h przed planowanym przyjazdem, Gość ma prawo do zwrotu 100 % poniesionych kosztów. Anulacja musi zostać potwierdzona przez recepcję odpowiednim mailem.
1.3 W przypadku chęci modyfikacji rezerwacji / wynajmu sali , Gość posiada taką możliwość nie później niż na 48 h przed planowanym przyjazdem. Ewentualna zmiana uwarunkowania jest możliwościami jakimi dysponuje Ośrodek Dom Harcerza ZHP / Hostel (aktualne zasoby);
1.4 W przypadku rezygnacji z pobytu / wynajmu sali w okresie 48 h przed planowanym przyjazdem, Ośrodek Dom Harcerza ZHP / Hostel ma prawo do obciążenia rezerwującego kosztami całej rezerwacji. Ośrodek Dom Harcerza ZHP / Hostel nie zwraca poniesionych dotychczas kosztów.
1.5 W przypadku nie przyjazdu gościa (no show) tj., przed ukończeniem trwania pierwszej doby, Ośrodek Dom Harcerza ZHP / Hostel ma prawo anulować cały pobyt i obciążyć rezerwującego kosztami całej rezerwacji lub/i nie zwracać poniesionych kosztów.
pkt 2. Warunki anulowania i modyfikacji rezerwacji grupowych.
2.1 Ośrodek Dom Harcerza ZHP /Hostel wyróżnia jeden typ rezerwacji grupowej:
a) Rezerwacje niestandardowe – cena ustalana indywidualnie , płatności za rezerwacje określone są w 1 pkt 2.1, rezerwacja jest potwierdzona w 100%, rezerwujący ma prawo do anulacji oraz modyfikacji własnej rezerwacji w terminie do 30 dni przed planowanym przyjazdem.
2.2 W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu (dot. rezerwacji niestandardowych) nie później niż na 30 dni przed planowanym przyjazdem, rezerwujący ma prawo do zwrotu 100 % poniesionych kosztów. Anulacja musi zostać potwierdzona przez recepcję odpowiednim mailem.
2.3 W przypadku rezygnacji z pobytu w okresie 30 dni przed planowanym przyjazdem, Hostel ma prawo do obciążenia Rezerwującego kosztami całej rezerwacji. Hostel nie zwraca poniesionych dotychczas kosztów.
2.4 W przypadku nie przyjazdu grupy (no show) tj., przed ukończeniem trwania pierwszej doby, Hostel ma prawo anulować cały pobyt
i obciążyć Rezerwującego kosztami całej rezerwacji lub/i nie zwracać poniesionych kosztów.
2.5 W przypadku przyjazdu mniejszej liczby osób niż zdeklarowana, Rezerwujący ponosi koszty noclegu za liczbę uczestników wyszczególnioną w pierwotnym zamówieniu;
2.6 W przypadku chęci modyfikacji rezerwacji Rezerwujący posiada jedynie taką możliwość nie później niż na 15 dni przed planowanym przyjazdem. Ewentualna zmiana uwarunkowania jest możliwościami jakimi dysponuje Hostel (aktualne zasoby) oraz musi zostać potwierdzona przez recepcję odpowiednim mailem.
§3
Pozostałe zapisy.
pkt 1. Postanowienia ogólne.
1.1. Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji / wynajmu sali, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Gościowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
1.2. Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłaconej zaliczki lub z kwoty opłaconego pobytu / wynajmu sali, względnie pobrana z karty kredytowej.
1.3. W przypadku skrócenia pobytu w Ośrodku Dom Harcerza ZHP / Hostelu, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą równą 100 % ceny nie zrealizowanego pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
1.4. Niniejszy Regulamin Płatności stanowi załącznik do Regulaminu Obiektu. W momencie dokonania rezerwacji Gość, zobowiązuję się do przestrzegania i stosowania wszystkich zapisów regulaminu.
1.5. Ośrodku Dom Harcerza ZHP /Hostel zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty kredytowej Gościa.
1.6. Opłata klimatyczna/miejscowa (tzw. podatek miejski) nie jest wliczony w koszt noclegu i jest pobierany gotówką podczas zameldowania.
1.7. Ośrodku Dom Harcerza ZHP / Hostel zastrzega sobie prawo zamiany pokoju / sali zarezerwowanego/-ej przez Gościa na pokój / salę o takim samym lub wyższym standardzie, jeżeli pierwotnie zarezerwowany pokój z jakiegokolwiek powodu nie będzie dostępny. Jeśli pokój zostanie zastąpiony pokojem o niższym standardzie, różnica w cenie pokoju zarezerwowanego pierwotnie i pokoju zastępczego zostanie zwrócona.
1.8. Goście mają prawo do składania reklamacji. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja (e-mail: rezerwacje@domharcerza.pl). Czas rozpatrzenia reklamacji trwa 7 dni.